dinsdag 8 september 2009

Dansshow

Mijn kleine zus (13 jaar) danst al jaren lang in shows en wedstrijden voor haar dansschool. Deze vakantie was het weer een wedstrijd en als trouwe fan zat ik op de eerste rij !

Het was haar 1ste keer dat ze een eigen solo mocht dansen in het genre hiphop. Meestal is het in groepen, dus deze keer was een unieke ervaring voor haar.


Na alle weken dat ik haar had zien oefenen, was ik wel benieuwd naar het resultaat . Dus de show ging van start …


Alle kinderen kwamen samen op en begonnen te dansen. Tot op het moment, dat de muziek veranderde. Nu was het haar beurt om te laten zien wat ze kon. En om een lang verhaal kort te maken, moet ik toegeven dat ze het schitterend gedaan heeft.


Er werd heel veel over haar solo in het stuk gesproken en daar bovenop is haar dansschool voor de zoveelste keer op rij, op de 1ste plaats geƫindigd.

Een trotse zus !

1 opmerking:

  1. Dit is een leuk blog! Je verhalen zijn goed geschreven en de kleurtjes zijn mooi!
    Ik ben echt wel eens benieuwd hoe je zusje danst, omdat je altijd over dansprestaties praat!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen