dinsdag 8 september 2009

Gardameer: Laatste avond


Zoals al in mijn vorige blog te lezen was, ben ik twee weken op reis gegaan naar Italië. Meer specifiek naar het Gardameer, Riva del Garda. Een prachtig, groot meer omgeven door gigantische rotswanden en bergen. Mijn gezin en ik zijn samen met vrienden naar deze streek getrokken.

Na een verblijf van twee weken, naderde onze laatste avond en die wilden we in stijl afronden. Zo vertrokken we naar het meer om ons plan uit te voeren. Een klein kampvuur werd aangestoken, marshmallows werden gebakken, drankjes werden aangeboden, … het begin van een gezellige avond.

Nu was er het toeval dat een beetje verder op live muziek werd gespeeld door een plaatselijk groepje en na hun optreden kwamen ze naar ons toe. Ze zeiden dat ons privéfeestje er leuk uitzag en kwamen er spontaan bijzitten.

Deze mannen hebben nog heel de avond bij ons gezeten en voor ons muziek gespeeld . Een privé optreden.

1 opmerking:

  1. Hey Thanee! Ik ben wel jaloers op die plezante avond van je! Ik had er graag bij geweest!

    BeantwoordenVerwijderen