dinsdag 8 september 2009

Pech in Italië!


In Juli was ik twee weken in Italië met het gezin. We zaten op een leuke camping in Riva Del Garda, maar toch bleef het ongeluk ons volgen. Problemen met de auto, slecht weer, problemen met het gas, slechte buren, … Uiteindelijk verbeterde het wel gedurende de reis.


Na een weekje Italië had ik het wel gehad en was ik enkel met mijn gedachten bij België. Elke dag was het aftellen, maar het duurde een eeuwigheid. Ook al probeerde ik er het beste van te maken.


Mijn geluk kon niet meer op toen het de laatste twee dagen van de reis waren. Eindelijk terug naar iedereen die ik had gemist. Nu werden deze twee dagen net de ergste dagen van de reis !


Toen ik de laatste zonnestraaltjes aan het meepikken was, werd ik gestoken door een insect. Een grote bult om mijn gezicht, die vervolgens zorgde dat mijn oog begon te ontsteken. En als dat nog niet genoeg was, werd ik de laatste dag en gedurende de heenreis heel ziek.


Thuis goed aangekomen, ging ik recht naar de dokter!Nu bleek het dat ik salmonella had gekregen waardoor ik anderhalve week in bed moest blijven. Geen leuke thuiskomst voor mij.



5 opmerkingen:

  1. Garme, het leek niet echt een vakantie voor jouw :) terwijl dat toch iets is wat je normaal voor je plezier doet. Maar het lijkt wel of je in de eerste plaats al gewoon niet mee wilde:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei! Dat is minder leuk!
    Als je al op vakantie bent en naar huis wilt en dan nog eens ziek worden! Ö
    Maar ja het kan niet altijd even leuk zijn zeker...
    Wel een leuke blog!
    groetjes,
    Audrey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is jammer om te horen dat jou vakantie in Italië vol ongeluk zat en dat je het er niet naar je zin had :(
    Maar gelukkig had je nog de resterende 5 weken waarin je je wel goed kon amuseren! ;)

    ps: Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer van de saaie vakantie, maar zo'n dingens heb je meestal niet in de hand hé. Moraal van het verhaal: gewoon in belgië blijven, HOME SWEET HOME!
    ps De bult op je gezicht had ik graag gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeioeioei, wat een vakantie!
    We waren allemaal nog zo blij dat je terug naar ons Belgenlandje kwam! Jasper was echt geen levenloos zonder jou :$ hihi
    X Annechien

    BeantwoordenVerwijderen